
Τμήμα Ρομποτικής
Χρησιμοποιώντας το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, φτιάχνουν προγράμματα (ακολουθίες εντολών) στον Η/Υ, συνδέουν το ρομποτάκι με τον Η/Υ τους και έτσι δίνουν «ζωή» στις κατασκευές τους: ποδοσφαιριστές που κλωτσάνε μπάλα, κροκόδειλοι που προσ…

Ζωγραφική Ε2
Στα πλαίσια της εκμάθησης του προγράμματος ζωγραφικής MSPaint, οι μαθητές του Ε2 ζωγράφισαν έναν φανταστικό ήρωα κινουμένων σχεδίων τον Pikachu, πρωταγωνιστή της σειράς "Pokemon", προσπαθώντας να τον αντιγράψουν από μία εικόνα που τους δόθηκε:

Προγραμματισμός EasyLogo
Στα πλαίσια του μαθήματος Τ.Π.Ε. και συγκεκριμένα στην ενότητα «Προγραμματίζω τον υπολογιστή», οι μαθητές του τμήματος Ε2 δημιούργησαν προγράμματα στο προγραμματιστικό περιβάλλον EasyLogo. Έμαθαν, δίνοντας εντολές στον υπολογιστή, να δημιουργούν σχή…